A MEGRENDELT ÁRUK SZÁLLÍTÁSA



GLS házhozszállítás

Szállítási címként szerepelhet lakás vagy munkahely címe is, itt azt a címet érdemes megadni, ahol napközben nagy valószínűséggel tartózkodik valaki, aki a szállítás várható időpontjában át tudja venni a csomagot (te, munkatárs, szomszéd). Amennyiben utánvétes fizetést választasz, akkor arról is gondoskodj, ha nem te, hanem egy megbízottad várja a csomagot, akkor rendelkezésére álljon a számla kiegyenlítéséhez szükséges összeg. Kérjük a szállítási címet pontosan add meg, segítve ezzel a futárok munkáját. Kérjük minden, a szállítást segítő információt a szállítás cím megadásánál lévő mezőknél töltsél ki (pl. a kapucsengő számát, stb.) A kiszállítás munkanapokon 8-17 óra között történik. 

GLS Csomagpont / Csomagautomata

Lehetőséged van a hozzád legközelebb lévő GLS Csomagpontra / Csomagautomatába kérni a csomagod, így azt bármikor átveheted és nem kell a futárhoz igazodnod. A csomagautomaták többségét 0-24 órában használhatod, a csomagpontokon pedig a választott hely nyitvatartási ideje alatt veheted át a csomagod. A GLS e-mail vagy SMS értesítőt küld az áru kiszállításáról. Ezután legfeljebb 5 munkanapon belül, bármikor átveheted a csomagot, figyelembe véve a GLS Csomagpont nyitva tartási idejét. Forgalmas időszakokban (pl. karácsony) a csomagautomaták nagyon telítettek, így elképzelhető, hogy pár napot várnod kell, míg megüresedik egy fiók és kézbesíteni tudjuk a rendelésed. Ha gyorsan van szükséged a csomagodra ilyenkor válassz inkább csomagpontot.

Cégünk a GLS Futárszolgálattal történő szállítást általában a rendeléstől számított 1-2 munkanapon belül teljesíti, amennyiben probléma merül fel ezzel kapcsolatban, ügyfélszolgálatunk értesít Téged!

foxpost_logo_red.png

Foxpost csomagautomata


Kérje megrendelését bármely FoxPost csomagautomatába, így nem kell egész nap várni a futárt. Amint megérkezik a csomagja, a FoxPost SMS-ben és e-mailben elküldi az átvevő kódot. 
Forgalmas időszakokban (pl. karácsony) a csomagautomaták nagyon telítettek, így elképzelhető, hogy pár napot várnod kell, míg megüresedik egy fiók és kézbesíteni tudjuk a rendelésed. Fontos: az automatáknál csak bankkártyával tud fizetni.

Cégünk a Foxpost automatába történő szállítást általában a rendeléstől számított 1-2 munkanapon belül teljesíti, amennyiben probléma merül fel ezzel kapcsolatban, ügyfélszolgálatunk értesít Téged!

mpl_postapont.png

MPL házhozszállítás 

Szállítási címként szerepelhet lakás vagy munkahely címe is, itt azt a címet érdemes megadni, ahol napközben nagy valószínűséggel tartózkodik valaki, aki a szállítás várható időpontjában át tudja venni a csomagot (te, munkatárs, szomszéd). Amennyiben utánvétes fizetést választasz, akkor arról is gondoskodj, ha nem te, hanem egy megbízottad várja a csomagot, akkor rendelkezésére álljon a számla kiegyenlítéséhez szükséges összeg. Kérjük a szállítási címet pontosan add meg, segítve ezzel a futárok munkáját. Kérjük minden, a szállítást segítő információt a szállítás cím megadásánál lévő mezőknél töltsél ki (pl. a kapucsengő számát, stb.) A kiszállítás munkanapokon 8-17 óra között történik. 

Postapont / Csomagautomata / Posta

A Csomagautomaták a nap 24 órájában, országszerte hozzáférhetőek. Az átvétel miatt nem kell lényeges kitérőt tenned, hiszen a Csomagautomaták többségét bevásárlóközpontok parkolóiban, forgalmas helyeken helyezték el, ahol egyébként is sűrűn megfordulhatsz. A rendelésed bármikor egyszerűen és gyorsan átveheted,nem kell a munkahelyen vagy otthon várni, hogy kihozzák a csomagot. A csomag érkezéséről e-mailben és SMS-ben értesít az MPL, ezt követően küldeményed 2 munkanapig tárolják az automatában. Csomagod egyszerűen, az SMS-ben kapott azonosító és a telefonszám megadásával veheted ki az automatából. A határidő lejártát követően a csomagot megőrzésre beszállítják valamely közeli postára, melyről újabb SMS és/vagy e-mail értesítést kapsz.

Országosan több mint 2600 helyen, így akár a legtávolabbi településen is átveheted csomagod, ha postára rendeled. Válassz egy postát, amelyik útba esik. Csomagod 10 munkanapos őrzési idő mellet veheted át, ez időn belül akkor mész érte, amikor akarsz (és nyitva a PostaPont). A csomagod átvételét összekötheted más postai ügyintézéssel, így külön utat sem kell tegyél.

Cégünk a Magyar Postával történő szállítást általában a rendeléstől számított 10-14 munkanapon belül teljesíti, amennyiben probléma merül fel ezzel kapcsolatban, ügyfélszolgálatunk értesít Téged!

Személyes átvétel

Céghelyünkön személyes vásárlásra és áruátvételre nincs lehetőség.

Szállítási idő és díjszabás:

0-25 000 Ft között 25 000 Ft felett Szállítási idő
GLS házhozszállítás 2 250 Ft ingyenes 1-2 nap
GLS Csomagpont / Csomagautomata 1 850 Ft ingyenes 1-2 nap
Foxpost Csomagautomata 1 100 Ft ingyenes 1-2 nap
MPL házhoszállítás 2 915 Ft ingyenes 10-14 nap
Postapont / automata / posta 2 265 Ft ingyenes 10-14 nap



FIZETÉS

Előre fizetés banki átutalással

A megrendelt termékek árát és a szállítási költséget a Silvertea Kft. számlájára kérjük utalni (CIB Bank Zrt. 10701207-48498005-51100005) a megrendelő nevének és a rendelési azonosítónak feltüntetésével. A megrendelés összegének beérkeztekor visszaigazoló e-mailt küldünk és a futárszolgálatnak átadjuk a csomagot kézbesítésre.

Utánvét 

(+400 Ft) A megrendelés értékének kifizetése bankkártyával vagy készpénzben történik házhozszállításkor a futárszolgálat munkatársának, GLS Csomagponti átvételkor a csomagpont munkatársának. Az utánvét díját az ingyenes szállítás esetén is ki kell fizetni. A szállítási címet kérjük pontosan adja meg. Ha munkahelyre kéri a szállítást, saját neve mellett a cég nevét is tüntesse fel. Amennyiben a szállítási címtől eltérő névre kéri a számlát, megrendeléskor kérjük jelezze. Megrendelést követően visszaigazoljuk a megrendelt áruk értékét és a szállítási költséget. Utánvétes fizetés MPL futárszolgálat és Posta választása esetén nem lehetséges.

Bankkártyás fizetés Barionnal



Mit jelent a BARION™?

A Barion elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás, amivel kényelmesen és biztonságosan tudsz bankkártyával, vagy előre feltöltött egyenleggel fizetni webáruházakban, mobilalkalmazásokban, vagy barátaidnak.

A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

Fizess kényelmesen bankkártyával

A bankkártyás fizetéshez nem kötelező a regisztráció, elég megadni bankkártyád számát, a lejárati dátumot és a hátoldalon található CVC kódot, valamint egy működő e-mail címet.

Ha azonban regisztrálsz, soha többé nem kell begépelned a kártyaszámodat egyetlen Barion elfogadóhelyen sem, a fizetéshez elég az e-mailcímed és jelszavad. Ez nem csak kényelmes, de a biztonságodat is növeli!

Fizetéshez használhatod:

- Mastercard vagy Maestro bankkártyádat
- Visa vagy Electron bankkártyádat
- Amex bankkártyádat

Fizess kényelmesen bankkártya nélkül

Ha nincsen bankkártyád, fizetéshez használhatod, az előre feltölt Barion egyenlegedet, amelyet átutalással vagy készpénz befizetéssel tudsz feltölteni, illetve amire ismerőseid, üzletfeleid tudnak neked pénzt küldeni. Ebben az esetben e-mailcímed és jelszavad megadásával tudsz fizetni.

A bankkártyás fizetésnek a vásárló részére nincsen és nem is lehet felára. A regisztráció és a Barion mobilalkalmazás, valamint a pénz fogadás és küldés ingyenes, és az is marad. Nincs havi díj sem.

Kövesd vásárlásaidat

A Barion alkalmazásokkal követheted vásárlásaidat, a weben vagy mobilon. Az ingyenes Barion tárca azonnal jelzi minden vásárlásodat, még azt is látod, mit vettél. Barion egyenleged is itt kezelheted, illetve pénzt küldhetsz vagy fogadhatsz

Első a biztonság

A Barion szervereit a Comodo 2048 bites TLS titkosítása védi. Fizetés előtt mindig ellenőrizd, hogy valóban a Barion biztonságos szerverén adod meg a fizetéshez szükséges bankkártya adatokat vagy jelszót.A böngésződ zöld színnel jelzi,ha a fizetés és a fizetőoldal tulajdonosát Barion Payment Inc [HU] néven azonosítja:

A Barion rendelkezik a bankkártya társaságok által megkövetelt PCI DSS tanúsítvánnyal, így jogosult bankkártya adatokat kezelni. A Barion szerverek biztonságát a Magyar Nemzeti Bank előírása szerint alakították ki.

SZÁMLA

A csomag feladását követően hiteles elektronikus számlát állítunk ki részedre, melyet e-mailben elküldünk a megrendeléskor megadott címedre. Papír alapú számlát nem teszünk a csomagba. Amennyiben mégis szükséged volna papír alapú számlára, azt kérjük megrendeléskor jelezd felénk.